• 01-10-2010, 11:36:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar. veritabanı bağlantısında sql bağlantısında bir hata alıyorum.

    Kodlar :
    Dim baglanti As New SqlConnection
    Dim komut As New SqlCommand
    Dim adp As New SqlDataAdapter
    Dim ds As New DataSet
    baglanti.ConnectionString = ("Data Source=A07074912;Initial Catalog=friterm;Integrated Security=True")
    baglanti.Open()
    komut.CommandType = CommandType.Text
    komut.CommandText = " Select * From user"
    komut.Connection = baglanti
    adp.SelectCommand = komut
    adp.Fill(ds, "user")

    Satır 24: adp.Fill(ds, "user") ''' Burada hata veriyor. Acaba connection string mi yanlış. Bir yardımcı olursanız sevinirim.
  • 01-10-2010, 12:28:13
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Connectionstring'te db adı ve kullanıcısı ve kullanıcı şifresi yok.
  • 01-10-2010, 14:34:32
    #3
    Alıntı
    komut.Connection = baglanti
    Üstteki satırı alttaki satırdan önce yazarak deneyin.

    Alıntı
    baglanti.Open()