• 23-09-2010, 17:55:31
    #1
    Arkadaşlar

    vbulletin 2009 Kullandıgım ßaya içerliginde Flim Yüklü olan db'i Satiyorum.
    Demo ßakın inceleyin Fiyat ise Gelecek tekliflere Göre verilecektir.
  • 25-09-2010, 13:20:40
    #2
    Konular: 7,039

    Mesajlar: 8,889

    Üyeler: 2,098

    Hocam istatistikler iyi değil o yüzden satılmaz. ( Bu benim düşüncem )
  • 26-09-2010, 18:13:04
    #3
    Tamamda alacaksın ßaşka db

    Konular : 35986225 olsun
    Mesajlar : 5644544154 oLsun
    Uyeler : 7454574 oLsun

    Sen Ne Yapacaksın ßu db'i yapan yapmış
    Sen ßoş yere Post Kasacak db'i Kasacak Serveri Kasacaksın.
    Yani Yeni Forum Kuranlar için Az Hafiften db içerlik iyidir ßence üzerin de Oynanır Sadece.
    O Düşüncemle Satmak istedim. db'e ßüyük Geniş diye degil.
  • 27-09-2010, 00:00:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    fiyat nedir?
  • 27-09-2010, 18:45:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    fiyat nedir Hocam ?
  • 27-09-2010, 18:52:20
    #6
    Hocam Fiyatı Gelecek Tekliflere Göre Değerlendirme Yapacam.