Arkadaşlar
vbulletin 2009 Kullandıgım ßaya içerliginde Flim Yüklü olan db'i Satiyorum.
Demo ßakın inceleyin Fiyat ise Gelecek tekliflere Göre verilecektir.
vbulletin db satılık...
5
●536
- 26-09-2010, 18:13:04Tamamda alacaksın ßaşka db
Konular : 35986225 olsun
Mesajlar : 5644544154 oLsun
Uyeler : 7454574 oLsun
Sen Ne Yapacaksın
ßu db'i yapan yapmış
Sen ßoş yere Post Kasacak db'i Kasacak Serveri Kasacaksın.
Yani Yeni Forum Kuranlar için Az Hafiften db içerlik iyidir ßence üzerin de Oynanır Sadece.
O Düşüncemle Satmak istedim. db'e ßüyük Geniş diye degil.
