8,5 sorunu! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
8,5 sorunu!
3
●
621
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
8,5 sorunu!
20-09-2010, 16:56:38
#1
DownPc
arkadaşlar 8,5 geçtim panele girerken bu hatayı alıyorum yardımcı olacak arkadaşlar ?tablo eksikte phpmyadminden nerde yapabilirm ?
21-09-2010, 01:11:12
#2
DownPc
Sorun hallettim tşklr!
07-12-2010, 10:20:28
#3
Big_Turk
uzun süredir foruma cevap yazmıyordum ama arkadaşın sorunu ile karşılaşan diğer arkadaşlar için, dle_subscribe sorgusunu phpmyadmin de sorgu bölümünden okutarak çözebilir
07-12-2010, 23:14:51
#4
AzimSoft
Üyeliği durduruldu
sorunu halletin ama nasil hallettiğini paylaşırmısın bizde bişiler kapalım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler