Yardım Edermisniz ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yardım Edermisniz ?
3
●
326
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Yardım Edermisniz ?
17-09-2010, 12:45:34
#1
Lady_
Üyeliği durduruldu
Selam Arkadaşlar, Sanırım Bu Flash Slayt Kod İle Oluyor..
Resimde Görceğiniz Kodu Bulamadım net'de Çok Aradım Ama Bulamadım.. Birde Bunun Yapılımını Anlatan Bir Ders Varmıydı Lütfen Yardımcı Olun
İstediğim Kod..
Ve Bunun Dersini Arıyorum Ama Hiçbiryerde Yok...
Şimdiden Çok Teşekkür Ediyorum..
17-09-2010, 13:27:13
#2
efec89
Basit bir kod yazarak yapılabilecek bir şey değildir.
Resimdeki manşet uygulamaları XML ile çalışıp resimleri dışarıdan çekerler.
Genellikle ücretli şeyler bunlar, activeden.net 'den satın alabilir veya imzama tıklayarak bana yaptırabilirsiniz.
17-09-2010, 14:02:17
#3
hasokeyk
eğer xml filan uğraşmıcaksan swshmax ile yapabilirsin
http://rapidshare.com/files/298057568/haber.rar
buda ders videosu basit anlattımlı ama temeli bu
18-09-2010, 16:13:46
#4
FlashGunlugu
Bu resimlerdekiler nett dolanan hazır banner rotatorlar.
msn adresini pm ile yolla sana yardımcı olayım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler