• 17-09-2010, 12:45:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam Arkadaşlar, Sanırım Bu Flash Slayt Kod İle Oluyor..

    Resimde Görceğiniz Kodu Bulamadım net'de Çok Aradım Ama Bulamadım.. Birde Bunun Yapılımını Anlatan Bir Ders Varmıydı Lütfen Yardımcı Olun

    İstediğim Kod..



    Ve Bunun Dersini Arıyorum Ama Hiçbiryerde Yok...



    Şimdiden Çok Teşekkür Ediyorum..
  • 17-09-2010, 13:27:13
    #2
    Basit bir kod yazarak yapılabilecek bir şey değildir.
    Resimdeki manşet uygulamaları XML ile çalışıp resimleri dışarıdan çekerler.
    Genellikle ücretli şeyler bunlar, activeden.net 'den satın alabilir veya imzama tıklayarak bana yaptırabilirsiniz.
  • 17-09-2010, 14:02:17
    #3
    eğer xml filan uğraşmıcaksan swshmax ile yapabilirsin

    http://rapidshare.com/files/298057568/haber.rar

    buda ders videosu basit anlattımlı ama temeli bu
  • 18-09-2010, 16:13:46
    #4
    Bu resimlerdekiler nett dolanan hazır banner rotatorlar.
    msn adresini pm ile yolla sana yardımcı olayım