Arkadaslar ajax hakkında bılgı sevıyem 0 dıyebilriim, yanı sadece ısmını bılıyorum, arastırmadım hıc nasıl bısı falan dıye, daha once kullanmadım da.
Ancak su anda kullanmam gerekıyor, neden dersenız hazırladıgım bır web sıtesının iframe'lerin opera tarayıcısı tarafından desteklenmedıgını gordum, derslerı arastırdım bıraz ama bulamadım, veya daha ajax ta cok cok acemı oldugum ıcın farkına varamadım.
Benım ıstedıgım sey, ajax'ta ıframe yerıne kullanabıelcegım bır kod, ve mumkunse nasıl yapacagımın da kısa bır anlatımı.
Bu arada ajax ıle alakalı tr kaynak sıteleri biliyorsanız onları da yazarsanız, en azındna bu iframe olayını cozene kadar kurcalarım.
Ajax ogrenmeye nıyetım yok su an ıcın, yalnızca iframe olarak nasıl kullanabilrim bu sorunun cevabını arıyorum.
Bilgili arkadaslardan yardım beklıyorum.
Saygılar...
Ajax ve iframe
2
●1.952
- 08-08-2007, 23:45:24