Alıntı
bir recordset'inden aldığım tüm recordcount veriyi iki record setinden eletip kalan veriyi yazdırmaya çalışıyorum fakat kayıt döngüsünün sırasını tam olarak halledemedim. Bunu tam olarak nasıl düzeltebilirim??
Teşekkür ederim..