• 25-08-2010, 22:44:57
    #1
    İyi Günler Abilerim Kardeşlerim Bunun Gbi Asp Mail bir form hazılıcak abilerim ve kardeşlerim varsa yardımcı olsunlar lutfen ? Emaile Gönderecek girilen bilgileri ?






    Simdiden Tşk Ederim...!
  • 26-08-2010, 00:20:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hangi bileşenler var server ında mail için ?
  • 26-08-2010, 07:57:02
    #3
    Nasıl Yani Anlamadım Abicim ?
  • 26-08-2010, 07:58:49
    #4
    Pop3 Smtp bunlarmı ?
  • 26-08-2010, 08:47:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    CDONTS, ASPEmail, Jmail, ASPmail, CDOSYS, Bamboo bu bileşenlerden hangisi yüklü onu soruyorum. ona göre kodlama yapılacak.
  • 26-08-2010, 09:42:01
    #6
    kardeş farketmez hepsi ile olur normal html gibi yokmu direk gonder dedimi maile gondersin ? ama asp olck
  • 26-08-2010, 10:17:01
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bileşenini ögrensen ıyı olur , her form çalışmaz neyse buradan bulabilirsin
  • 26-08-2010, 10:20:20
    #8
    CDONTS, ASPmail, Destekliyor bana verdigim resmin aynısını yaparsanız sewinirim fazla anlamıyorum
  • 26-08-2010, 11:30:27
    #9
    Yardım eden yokmu ?