Form Hazırlama Yardım ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Form Hazırlama Yardım ?
9
●
822
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Form Hazırlama Yardım ?
1
2
25-08-2010, 22:44:57
#1
CanTanem
İyi Günler Abilerim Kardeşlerim Bunun Gbi Asp Mail bir form hazılıcak abilerim ve kardeşlerim varsa yardımcı olsunlar lutfen ? Emaile Gönderecek girilen bilgileri ?
Simdiden Tşk Ederim...!
26-08-2010, 00:20:12
#2
screamser
Üyeliği durduruldu
hangi bileşenler var server ında mail için ?
26-08-2010, 07:57:02
#3
CanTanem
Nasıl Yani Anlamadım Abicim ?
26-08-2010, 07:58:49
#4
CanTanem
Pop3 Smtp bunlarmı ?
26-08-2010, 08:47:18
#5
screamser
Üyeliği durduruldu
CDONTS, ASPEmail, Jmail, ASPmail, CDOSYS, Bamboo bu bileşenlerden hangisi yüklü onu soruyorum. ona göre kodlama yapılacak.
26-08-2010, 09:42:01
#6
CanTanem
kardeş farketmez hepsi ile olur normal html gibi yokmu direk gonder dedimi maile gondersin ? ama asp olck
26-08-2010, 10:17:01
#7
WebTasarimLive
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bileşenini ögrensen ıyı olur , her form çalışmaz
neyse
buradan
bulabilirsin
26-08-2010, 10:20:20
#8
CanTanem
CDONTS, ASPmail, Destekliyor bana verdigim resmin aynısını yaparsanız sewinirim fazla anlamıyorum
26-08-2010, 11:30:27
#9
CanTanem
Yardım eden yokmu ?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler