Konuyu açarken hangi kodu nereye eklemem gerekiyor diye sormuşsun senin yaptığın yöntem olayın çözümü değil ki her resmi gif e çevirmen lazım benim söyledğim ise bir kere yaparsın kullanırsın.

Neyse sen bu şekilde çözümler üret seninle diyaloğa girmeye niyetim yok böyle bir yapımda yok

Yardımcı olmaya çalışırken edepsizde olduk.

Size artık cevap vermeyeceğim. Bunsan sonra da herkese yardımcı olmayacağım. Demekki yanlış yapıyormuşuz.