• 16-08-2010, 22:16:30
    #10
    bende istiyorum mümkünse eger
  • 16-08-2010, 22:27:49
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bende isterem
  • 16-08-2010, 22:36:25
    #12
    erbilen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende isterem
    Tayfun sana yok
  • 17-08-2010, 18:24:18
    #13
    Kinqwolf
    baya kişi istemiş temayı en kısa zamanda bekliyoruz hocam

    +++rep
  • 17-08-2010, 20:55:18
    #14
    Güzel tasarım düzenlemeleri tam olarak bittiğin de arşive alıp yeni projelerde kullanılır