• 14-08-2010, 15:32:04
    #1
    Merhaba forumda arattım bulamadım ondan bu konuyu açıyorum.
    Sorum ya da sorunum şu veritabanındaki bir öğenin atıyorum sadece ilk 50 karakterini çekmek ve ardından ... koymak istiyorum. Bu konuyla ilgili örnek bakındım ancak bulamadım. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
  • 14-08-2010, 16:33:01
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dim yazi,yazi2
    yazi = "denemeasdasdasdsadqwkejkqwjkkjeqwjkqewjkqwkjkjqwekl"
    yazi2 = substring(yazi,0,16)
    Response.Write(yazi2)
    bu şekilde 0 -> yani başlangıç indexi ve nereye kadar alcağını yazabilirsin
  • 14-08-2010, 16:37:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    response.write Left(rs("hucre"),50)&"..."
  • 15-08-2010, 04:20:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yukarıda arkadaşın verdiği kod işini görür. Fakat, Eğer 50 'den fazla karakter olursa sonuna " ... " koymak, 50 'den az ise koymamak istersen LEN ile kaç karakter olduğunu bulup, if döngüsü ile yazdırma yapabilirsin.

    <%
    mesaj=rs("aciklama")
    yazdir=Len(mesaj)

    if yazdir =< 50 then
    Response.write mesaj
    else
    response.write left(mesaj,50) & "..."
    end if
    %>

    Kolay gelsin..
  • 15-08-2010, 14:11:19
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    <%=Left(rs("database"),50)%>
    Bende bu kodu kullanıyorum,
  • 15-08-2010, 16:11:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bende şahinin yaptığını kullanıyorum da kısa ve net olsun diye böle yazdım