Merhaba forumda arattım bulamadım ondan bu konuyu açıyorum.
Sorum ya da sorunum şu veritabanındaki bir öğenin atıyorum sadece ilk 50 karakterini çekmek ve ardından ... koymak istiyorum. Bu konuyla ilgili örnek bakındım ancak bulamadım. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
ASP Karakter sınırlama
5
●3.452
- 14-08-2010, 15:32:04
- 15-08-2010, 04:20:57Üyeliği durdurulduYukarıda arkadaşın verdiği kod işini görür. Fakat, Eğer 50 'den fazla karakter olursa sonuna " ... " koymak, 50 'den az ise koymamak istersen LEN ile kaç karakter olduğunu bulup, if döngüsü ile yazdırma yapabilirsin.
<%
mesaj=rs("aciklama")
yazdir=Len(mesaj)
if yazdir =< 50 then
Response.write mesaj
else
response.write left(mesaj,50) & "..."
end if
%>
Kolay gelsin.. - 15-08-2010, 14:11:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
<%=Left(rs("database"),50)%>Bende bu kodu kullanıyorum,