• 27-07-2007, 11:13:43
    #1
    Arkadaşlar, dcp-portal sistemi hakkında bilgisi olan ve bu sistemi daha önce kullanmış olan varmı? bu sistemin bir Türk tarafından geliştirilip yabancı bir şirkete satıldığı söyleniyor.

    ben deneme amaçlı bir kurulum yaptım, kurulum sırasında bir sorun oluşmadı fakat kurduktan sonra nedense admin girişi yapılamıyor, üyelik sistemi çalışmıyor, 3 dil seçeneğinin içinde Türkçe de var fakat seçildiğinde o da çalışmıyor.

    site : ::: DCP-Portal Community
  • 27-07-2007, 11:20:41
    #2
    2002 de tanışmıştım nuke'ler ile aynı zamanda, ama pek sesi çıkmadı, yayıncı sitesi uzun süre kapalı kaldı. Şimdi epey farklı görünüyor.