Merhaba arkadaşlar bir Asp.Net projemde sitelerden ekran görüntüsü almam gerekiyor. C#.Net kodu yazdım WebBrowser kullanarak sitenin ekran görüntüsünü alabiliyorum fakat WebBrowser ile önce site açılıyor ve bu büyük bir yavaşlama demektir. Büyük içerikli sitelerden thumbnail alacağımı düşünürsek
SnapCasa.Com olayını kullanayım dedim fakat beyhude. Domainimi register ediyorum ama hiçbir siteden thumbnail alamıyorum.
Tavsiyeleriniz nelerdir?