• 18-07-2010, 18:37:14
    #1
    Konu Silinebilir.
  • 18-07-2010, 19:44:41
    #2
    Verdiğiniz örnekteki animasyonumu sadece yaptıracaksınız?
    Yoksa komple böyle bir website mi yaptıracaksınız?

    MSN ekleyin görüşelim isterseniz.
    MSN: iletisim@flashatolyesi.com
  • 18-07-2010, 22:16:14
    #3
    İş alınıp teslim edilmiştir.
    Teşekkürler
  • 18-07-2010, 22:20:34
    #4
    Süper bir iş ve gerçekten iyi bir arkadaş. Kesinlikle tavsiye ederim...