• 08-07-2010, 18:09:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Iyi günler,

    sayfamda yer alan bu bölümü:

    Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License. silebilirmiyim? (Not: Firma sayfasi)

  • 08-07-2010, 18:11:10
    #2
    Silebilirsiniz tabii. Joomla lisansı buna müsade ediyor.
  • 08-07-2010, 18:15:46
    #3
    bence joomlaya hiç bulaşma. dünyada en kolay hacklenen en çok açığı olan sistemlerden birisidir joomla.

    bende 1-2 ay öncesine kadar joomla fanatiğiydim ama öyle şeyler gördümki joomladan korkar oldum
  • 08-07-2010, 18:16:26
    #4
    benim tema joomla orijinal temalarından biri CSS ve XHTML bannerleri vardır bunlar da aynı şekilde kaldırılabilir mi?
  • 08-07-2010, 18:20:15
    #5
    Tema ücretli bir tema ise alınma şartlarına bağlı olarak kaldırılabilir yahut kaldırılamaz (copyright için) ancak css ve xtml validate kısımları kaldırılabilir
  • 08-07-2010, 18:20:16
    #6
    RQ7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence joomlaya hiç bulaşma. dünyada en kolay hacklenen en çok açığı olan sistemlerden birisidir joomla.

    bende 1-2 ay öncesine kadar joomla fanatiğiydim ama öyle şeyler gördümki joomladan korkar oldum
    Neler gördün acaba bizi de aydınlat.
  • 08-07-2010, 18:24:15
    #7
    RQ7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence joomlaya hiç bulaşma. dünyada en kolay hacklenen en çok açığı olan sistemlerden birisidir joomla.

    bende 1-2 ay öncesine kadar joomla fanatiğiydim ama öyle şeyler gördümki joomladan korkar oldum
    Bilmeyenin elinde porche bile araba değildir
  • 08-07-2010, 18:25:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Free temalarda sorunsuzca cekebilirim, öyle mi?
  • 08-07-2010, 18:25:32
    #9
    Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License. silebilirmiyim?

    Bu kısım temaya bağlı değil. Tema ücretli de olsa bu kısmı kaldırmanıza engel koyamaz. Çünkü o da Joomla lisansına aykırı olur.

    RQ7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence joomlaya hiç bulaşma. dünyada en kolay hacklenen en çok açığı olan sistemlerden birisidir joomla.

    bende 1-2 ay öncesine kadar joomla fanatiğiydim ama öyle şeyler gördümki joomladan korkar oldum
    Buna sadece gülerim.

    Açarsın joomlayı kabak gibi, eline geçerse eklersin bakmadan etmeden, bir de modül kuramayıp her yerine 777 verirsin...al sana açık. Biz neden şikayet etmiyoruz bu konularda ? Bizim kadar Joomla kuran var mı bilmiyorum.