• 23-06-2010, 22:27:25
    #10
    Evet çok sık kitleniyor.
  • 23-06-2010, 23:29:03
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    herkes demi çoküyor arkadaşlar
  • 24-06-2010, 11:58:57
    #12
    Hayır bende herhangi bir sorun yok.
    Otomatik güncelleştirme yaptım ve hala sorunsuz kullanıyorum çok şükür.