• 19-06-2010, 20:20:28
    #1
    Localde yaptığım siteyi açmaya çalıştığımda böyle bir hata sayfası çıkıyor karşıma bütün browserlarda denedim ama hep bu hatayı veriyor. Araştırdım internette Netframework 1.0 zamanında olan bir bugmuş filan demişler ama ben Framework 3.5 ve Vs2008 kullanıyorum. Ne yaptıysam düzeltemedim bir türlü. Ne yapmam gerekli?
  • 19-06-2010, 22:33:34
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Response yaptığın yerden önce şunu kullanmayı deneyebilirsin.
    Response.BufferOutput = true;
  • 20-06-2010, 01:21:50
    #3
    rob33n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Response yaptığın yerden önce şunu kullanmayı deneyebilirsin.
    Response.BufferOutput = true;
    Denedim olmuyor hocam.