• 19-06-2010, 16:59:35
    #1
    Merhaba arkadaşlar swishmax programında parçalama efekti mevcut mu acaba ?

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..
  • 14-09-2010, 00:29:44
    #2
    ne gibi parçalama? resimleri küçük küçük bölme gibiyse var.