• 31-07-2010, 01:26:19
    #37
    hocam pm alabilirmiyim, tesekkürler
  • 31-07-2010, 01:54:48
    #38
    pm. alabilir miyim?
  • 31-07-2010, 01:56:46
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yollarmısın bana da ?
  • 03-08-2010, 15:11:04
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Göndermediklerimden özür dilerim, artık yollamıyorum.