• 15-06-2010, 21:38:14
    #1
    Öncelikle ben Berk Karahan (Bomfile) R10'da üyeliğim bulunmadığı için mehmetin(themem) hesabından giriyorum.

    GangSta Yaptığı açıklama;
    Açıklama istiyorsanız buyrun;

    Themem siteyi sınavlarından dolayı ilgilenemeyeceği için bana ve bir arkadaşa devretti (isterse kendisi gelir "bana devretti" yazar). İlk ay şahsıma ait sitelerden birini satıp VPS parasını ödedim (Pil Telekom'da detaylar mevcuttur). Her ay site satamayacağıma göre themem ile görüşüp durumu ilettim. Ardından para ile ilgili mevzulardan elimi eteğimi çektim. themem'in ödediğine güvendiğim içinde takip etmedim. Ne yazık ki ödeme yapılmamış. Sayın Pil Telekom yetkilileri de bana durum ile ilgili bilgilendirmeyi site kapanmadan bir kaç gün önce yaptılar. "Şu tarihe kadar parayı yatırın yoksa sitenizi sileceğiz" dediler "tamam" deyip kapattım. Ardından bir kaç gün sonra "Domaini bize verin borcunuzu silelim, hem site kapanmasın hem de emekleriniz boşa gitmesin siz yönetime devam edin" dediler. Böyle bir şeyin imkansız olduğu bir dünyada yaşadığımızı belirtmesemde düşünecekleri kanaatine vararak hiç bir şekilde geri dönüş yapmadım. Kendi insiyatifleri ile siteyi bir süre açık tuttuktan sonra "Nerde benim param ?" demeleri de domain teklifi kadar manidardır. Olay tamamen bundan ibarettir. MyBBDestek sitesi ben tek başıma olsam da bir şekilde açılacaktır. Ayrıca MyBBDestek sitenin kapalı veya açık olma durumu sadece ve sadece yönetimini ve üyelerini ilgilendiren bir konudur. 3. şahışlar bu konu hakkında talihsiz yorumlardan kaçınırlarsa sevinirim. Bu konu ile ilgili detayları önümüzdeki günlerde görürsünüz zaten. Konu hakkında ilk ve son açıklamamdır. İstediğinizi yazıp çizmekte özgürsünüz buna bir kısıtlama getirme olanağımız elbetteki yok ancak yaşadığımız dünyanın farkında olarak bir şeyler yazmanız hepimiz açısından daha iyi olacaktır.

    MyBBDestek Yöneticisi...



    Siteyi GangSta ile bana(bomfile) devretti.
    Ayrıca yeni açılacak mntr ekibinin içinde ben yokum.
  • 15-06-2010, 23:48:22
    #2
    Bilgi için teşekkürler Berk,herşeyin hayırlı olsun diyorum...
  • 16-06-2010, 00:42:22
    #3
    Üzüldüm böyle bir olayla geçici sürede olsa MybbDestek 'in yayında olmamasına. İşin en ilginç tarafıda Pil telekomun böyle bir ahlaksız teklifte bulunması. Kendilerinden reseller yada vps almayı düşünüyordum ama bu anlattıklarınızdan sonra sitelerine bile girmem. Umarım forumdaki hosting firma sahipleri durumun önemini anlayıp sponsor olabilirler.
  • 16-06-2010, 20:57:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı olsun.Eminimki MNTR yi kuranların md de olmamasıyla çok güzel şeyler olucaktır.
  • 17-06-2010, 08:35:00
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlısı olsun. Yükselen dal Türkiye'mizden olsunda gelişsin internet Türkiye'de .
  • 17-06-2010, 20:27:20
    #6
    usta temayı optimize edin siteyi optimize edin hostgatora taşıyın paşa paşa yolunuza devam edin ya benim hostgatorda 5k hitli mybb forumum var full optimize ettim forumu afedersiniz forum hayvan gibi aktif millet azman gibi post atıyor hiç hostgatorun server ve rm konusunda sınırına bile yaklaşmadık %1 kullanımım hep.

    koca mybbdesteği nasıl kapattırıyosunuz arkadaşım ya koca mybbdesteği nasıl kapattırabildiniz çok ihmaliniz var mybbdestek en sevdiğim mybb destek sitesiydi.
  • 17-06-2010, 20:30:29
    #7
    Tickhi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun.Eminimki MNTR yi kuranların md de olmamasıyla çok güzel şeyler olucaktır.
    tickhi ye katılıyorum.
  • 29-06-2010, 16:39:52
    #8
    Tickhi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun.Eminimki MNTR yi kuranların md de olmamasıyla çok güzel şeyler olucaktır.
    Ben kimi istersem o olur,nerede istersem orada olurum..sen bak işine
  • 29-06-2010, 16:42:07
    #9
    Hayırlısı olsun bakalım