• 04-08-2010, 13:50:54
    #82
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eğer hala devam ediyorsa bende pm alabilirmiyim.
  • 06-08-2010, 14:02:45
    #83
    limit dolmadıysa pm alabilirmiyim
  • 06-08-2010, 14:06:35
    #84
    mümkünse pm alabilirmiyim
  • 08-08-2010, 02:57:08
    #85
    Mümkünse pm alayım.
  • 14-08-2010, 09:59:51
    #86
    Mümkünse bende pm alabilirmiyim.
  • 17-08-2010, 00:58:21
    #87
    Bende alabilirsem çok güzel olur. Teşekkürler paylaşımın için.
  • 17-08-2010, 01:17:25
    #88
    alabilirmiyim mümkünse tesekkürler
  • 17-08-2010, 02:05:23
    #89
    rıca etsem gonderebılır mısınız?
  • 20-08-2010, 14:31:10
    #90
    pm istiyorum