• 10-06-2010, 13:44:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar hiç asp kurmadım bana zamanı olan yardımcı olacak arkadaş varmı ?
  • 10-06-2010, 14:28:24
    #2
    Zamanım Yok Ama Yardımcı Oliyim
    ÖM Yolladım
  • 12-06-2010, 18:22:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    linenetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar hiç asp kurmadım bana zamanı olan yardımcı olacak arkadaş varmı ?
    dosyaları ftp ye atacaksın.

    Veritabanı Access ise Plesk paneline girip dosya yönetiminden veritabanını bulup yazma izni vereceksin,

    mysql ise pleskten veritabanları bölümünden veritabanı ve tablo oluşturacaksın. Scriptin ayar bölümüne adı ve tablo adını yazıp kaydedeceksin.

    Script w arez değilse Cumaya kadar beklerim dersen yardımcı olurum (büt.lerim varda )