elimde asp script var kurabilecek arkadaş
2
●429
- 10-06-2010, 13:44:45Üyeliği durdurulduarkadaşlar hiç asp kurmadım bana zamanı olan yardımcı olacak arkadaş varmı ?
- 12-06-2010, 18:22:47Üyeliği durduruldudosyaları ftp ye atacaksın.linenetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veritabanı Access ise Plesk paneline girip dosya yönetiminden veritabanını bulup yazma izni vereceksin,
mysql ise pleskten veritabanları bölümünden veritabanı ve tablo oluşturacaksın. Scriptin ayar bölümüne adı ve tablo adını yazıp kaydedeceksin.
Script w arez değilse Cumaya kadar beklerim dersen yardımcı olurum (büt.lerim varda
)

