• 07-07-2007, 16:31:11
    #1
    merhabalar
    bir arkadaşım bana bu sürümle yapılmış forumunun database ini verdi ve istersem forumlarına devam edebileceğimi belirtti bende severek kabul ettim fakat verilen database i yükleyemiyorum bigdump vb programlarda denedim ama olmadı
    aynı sürümlü mybb ide buldum gene sorunlar devam ediyor ben bu forumu nasıl kurabilirim acaba?
    yardımlarınızı bekliyorum
    şimdiden teşekkürler
  • 07-07-2007, 16:46:42
    #2
    ssh den yüklemeyi dene.ama mybb 1.1.0 o kadar çok açık varki,e lini bile atma sıfırdan kur daha iyi
  • 08-07-2007, 21:06:58
    #3
    ssh yetkim yok normal bir hosting kullanıyorum
  • 14-07-2007, 14:15:35
    #4
    host sahibine söyle versin sana 10 dk lığına yada kendisi yapsın.