• 04-06-2010, 09:06:34
    #1
    arkadaşlar smf forumum var günde 3.000 tekilli bir site ve cpu ve ram çok harcıyormuş sunucu sahibi suspend etti bende açarsanız dedim optimizasyon yaparım dedim.

    kullandığım modüller bunlar yardımcı olursanız sevinirim.

  • 04-06-2010, 13:13:31
    #2
    kardesım aynı sorun bendede vardı r10 da bı arkadasla tanıstım cok dusuk bı mıktarda butun ayarları guncelemelerı paket kurulumlarını yaptı suan kasma fln kalmadı msn ekle yardımcı olayım