• 03-06-2010, 13:46:21
    #1
    Opera'nın beklentileri çok büyük!

    Opera, son dönemde kimsenin ağzından düşürmediği HTML5'i çok farklı bir açıdan değerlendirdi...

    Norveçli tarayıcı firması Opera, mobil tarayıcılarla HTML 5'in birlikteliğinden çok umutlu. Opera'nın yaratıcılarından Jon von Tetzchner'a göre, bu birliktelik sayesinde yerel uygulamalarla, internet tabanlı uygulamalar daha fazla uyum içinde olacak.

    Tetzchner'in röportajına göre şu anki dağınık ve yerel uygulamaların birlikteliği hem geliştiriciler hem de tüketiciler için gayet kötü. Tüketiciler, yeni bir işletim sistemi olan telefona geçerken bütün uygulamalarını tutamıyorlar, geliştiriciler ise her yeni işletim sistemi için en baştan uygulamaları yazmak zorunda kalıyorlar.

    Tetzchner'e göre interneti kullanmak burada bir ilaç gibi gelecek ; "Tarayıcılar, uygulama geliştirmek için tasarlanmamıştı ancak HTML 5'in gelişiyle bu olay değişecek."

    Ayrıca geliştiricilerin katacağı zengin grafik ve yerel depolarla uygulamaların, yerel uygulamalardan farkı kalmayacak. HTML 5'in halen geliştiğini belirten Teyzchner, Opera Mobile 10'in ve Mini 5'in, HTML 5'in bazı bölümlerini destekleyeceğini söylüyor.
    Kaynak
  • 03-06-2010, 13:48:55
    #2
    Opera vazgeçilmezim
  • 09-06-2010, 18:18:25
    #3
    mükemmel.
  • 10-06-2010, 00:24:30
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    opera cok hızlı ama eklenti eksiğinide aşarsa süper olur.
  • 10-06-2010, 00:27:54
    #5
    Opere kullanıyorum son derecede memnunum Çok Rahat + Hızlı
  • 10-06-2010, 00:54:56
    #6
    _HaMzA_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Opere kullanıyorum son derecede memnunum Çok Rahat + Hızlı
    Son 3 gündür bende Opera kullanıyorum aynen hızlı ve rahat
  • 10-06-2010, 01:11:01
    #7
    Son versiyonda büyük ilerleme kaydetti..
  • 10-06-2010, 19:43:21
    #8
    hitittuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    opera cok hızlı ama eklenti eksiğinide aşarsa süper olur.
    ne gibi eklenti ihtiyaçlarınız oluyor? userjs ler ile bunu çözebiliriz.

    ayrıca Birkaç ince ayar vereyim.

    CTRL + F12 yapın.

    Gelişmiş sekmesine geçin.

    Sekmeler kısmında "içinde" "önizleme" kelimesi geçen cümlelerin ticklerini kaldırın.


    Sol taraftan "Tarama" kısmına geçin. "Sayfa yüklendiği anda görüntüle"yi seçin.

    "Yazım denetimi" ni kapatın.


    "Uyarılar" kısmına geçin.

    "Uygulama seslerini kapatın."


    "Geçmiş" kısmına geçin.

    Adresler: 1000 - Önbellek boyutu : OTOMATİK -- Disk önbelliği : 20MB seçin.


    Özel fare hareketlerini kullanmıyor iseniz "Kısayollar" sekmesinden kapatın.

    Kaydedin. Aslında bunlar bilinen ayarlar. opera:config kısmında yapılan ince ayarlamalar var. onlar sonra.

    Siz bunları yapın. Kapatın opera yı. 30sn bekleyin. Tekrar açın. hızına birde şimdi bakın
  • 11-06-2010, 02:41:45
    #9
    Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne gibi eklenti ihtiyaçlarınız oluyor? userjs ler ile bunu çözebiliriz.

    ayrıca Birkaç ince ayar vereyim.

    CTRL + F12 yapın.

    Gelişmiş sekmesine geçin.

    Sekmeler kısmında "içinde" "önizleme" kelimesi geçen cümlelerin ticklerini kaldırın.


    Sol taraftan "Tarama" kısmına geçin. "Sayfa yüklendiği anda görüntüle"yi seçin.

    "Yazım denetimi" ni kapatın.


    "Uyarılar" kısmına geçin.

    "Uygulama seslerini kapatın."


    "Geçmiş" kısmına geçin.

    Adresler: 1000 - Önbellek boyutu : OTOMATİK -- Disk önbelliği : 20MB seçin.


    Özel fare hareketlerini kullanmıyor iseniz "Kısayollar" sekmesinden kapatın.

    Kaydedin. Aslında bunlar bilinen ayarlar. opera:config kısmında yapılan ince ayarlamalar var. onlar sonra.

    Siz bunları yapın. Kapatın opera yı. 30sn bekleyin. Tekrar açın. hızına birde şimdi bakın


    Bunlar kesinlikle fark katıyor saoalsun sürem dolunca reput