• 28-05-2010, 23:34:39
    #1
    Üstadlar, reklam filmlerinde, google earth de olduğu gibi, dünyanın üzerinden bulutları aşarak Türkiye üzerine oradan İstanbul'a oradan bir semte ve yakınlaştığı en son noktaya kadar olan animasyonlar nasıl yapılır. Bir fikri olan var mı? Site introsu olarak kullanmayı düşünüyorum. Şimdiden teşekkürler.
  • 28-05-2010, 23:52:17
    #2
    Uğraşılırsa Flash ilede olur bence.
  • 29-05-2010, 00:42:15
    #3
    Peki daha kolay yapabileceğimiz bir program var mı?
  • 29-05-2010, 01:06:04
    #4
    Adobe After Effect veya 3DMax sanırım, bilgim yok o konuda
  • 29-05-2010, 11:47:24
    #5
    flash biliyorsan flash ile dene. Flash bilmiyorsan yukarda denildiği gibi programlarıda kullanabilirsin.
    yapılacak olan iş flashın sürümüne bağlı değil. Flash mx ile de yapılabilir.
    Asıl mesele işin mantığı.
    Benim aklıma google maps üzerinden alınma görüntülerin işe yarayabileceği geliyor.
    En uzak mesafeden, en yakına kadar maps üzerinden görüntüler alınıp bunların arka arkaya oynatılması sayesinde yakınlaşma sağlanır.
    Bulut için, işin içerisine birazda kod girerse çok iyi olur.
    bulut için ayrı resim olur ve yakınlaşma sırasında bulut belli bir anda görünür olup boyutu artıp(yakınlaştığımız için) sonrada saydamlığı arttırılarak kaybolur.
  • 29-05-2010, 13:06:39
    #6
    Google Earth'ün ücretli sürümde videoya kaydedebiliyorsun bu görüntüyü. Bulutlarıda After Effect ile ekletirsin.
    En kolay şekil bu.
  • 30-05-2010, 01:03:27
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    5-6 kez uzaktan en yakında doğru fotoğraf alırsın.bunları movie clip içine atarsın.ve bulutu da.en üstte bulut olur.yakınlaşırken-bulutun içinden geçerken saydamlığı azaltırsın senavi'nin dediği gibi.daha sonra fotoraflar gelir.onları da ard arda sıralarsın.saydamlıklarıyla oynarsın.zamanlaması önemli görüntü kalitesi açısından.böyle de olabilr sanırım.fotoğrafları artırırsan tabiki kalite de artar.
  • 30-05-2010, 06:37:53
    #8
    Dediğiniz özellik css ile yapıldı yalnız bir dez avantajı var sadece firefox da çalışıyor... Bunun yanı sıra da flash ile de yapılabilir... Hatta bunun benzeri basit çalışmalarda var... Olay yüksek çözünürlüklü fotolarda bitiyor...
  • 30-05-2010, 17:38:57
    #9
    Taner bey, bunun css kodlamasını biliyorsanız paylaşabilir misiniz? Ayrıca benzeri basit çalışmalar olduğunu söylediniz. Nereden bulabilirim örnek bir çalışma. Teşekkürler.