MyBB sunucu tasıma
4
●469
- 27-05-2010, 18:19:56MyBB sunucu tasıyacagım ama config.php ayarlarını nasıl yapmam gerek veya nerelerde bu config.php kac tane var
- 27-05-2010, 19:29:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.inc/config.php yi ayarlamanız yeterli olacaktır. Nasıl yapılacağı hakkında bir bilgiye gerek yok mysql şifrelerini değitşireceksiniz sadece.
- 27-05-2010, 19:53:25dedıgın gıbı yapmıstım bı ara ama gene acılmamıstı sıfırdan kurmustum ısallah sımıde oyle olmaz
- 28-05-2010, 13:38:52Ftp/inc/config.php dosyasını bul, zaten 1 tane var. Bulduktan sonra istersen pc'ye indirip notepad türü bişeyle aç,ister indirmeden hemen ftp üzerinden, k.adı ve şifreni değiştir düzelir. Başka bir işlem yapmanıza gerek yoktur...
Tekrar ediyorum: yeni sunucuna ait sana verilen yeni k.adı ve şifreni inc/config.php dosyasına işlemen yeterli olucaktır... - 28-05-2010, 21:24:31tamam kardesım dedıgınız gıbı tasıdım db yı attım db bılgılerını config.php verdım bakalım ne olacak nsler otursun