• 27-05-2010, 18:19:56
    #1
    MyBB sunucu tasıyacagım ama config.php ayarlarını nasıl yapmam gerek veya nerelerde bu config.php kac tane var
  • 27-05-2010, 19:29:23
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    inc/config.php yi ayarlamanız yeterli olacaktır. Nasıl yapılacağı hakkında bir bilgiye gerek yok mysql şifrelerini değitşireceksiniz sadece.
  • 27-05-2010, 19:53:25
    #3
    dedıgın gıbı yapmıstım bı ara ama gene acılmamıstı sıfırdan kurmustum ısallah sımıde oyle olmaz
  • 28-05-2010, 13:38:52
    #4
    Ftp/inc/config.php dosyasını bul, zaten 1 tane var. Bulduktan sonra istersen pc'ye indirip notepad türü bişeyle aç,ister indirmeden hemen ftp üzerinden, k.adı ve şifreni değiştir düzelir. Başka bir işlem yapmanıza gerek yoktur...

    Tekrar ediyorum: yeni sunucuna ait sana verilen yeni k.adı ve şifreni inc/config.php dosyasına işlemen yeterli olucaktır...
  • 28-05-2010, 21:24:31
    #5
    tamam kardesım dedıgınız gıbı tasıdım db yı attım db bılgılerını config.php verdım bakalım ne olacak nsler otursun