• 26-05-2010, 00:03:48
    #1
    Merhabalar. Awbs Lisansımı Satıyorum. İstdizayn.com alınmadır. Tema İle Birlikte satacağım.İlgilenenler r_amaza_n67@hotmail.com eklesınler
  • 05-06-2010, 12:12:00
    #2
    Tema çok değişik birşey olmuş...

    Hayırlı Satışlar dilerim.
  • 06-06-2010, 10:22:05
    #3
    Yalvac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema çok değişik birşey olmuş...

    Hayırlı Satışlar dilerim.
    teşekkür ederim. tema edittir.yüzde yüz orjinal değildir.
  • 21-06-2010, 17:34:48
    #4
    ücrette son indirim yapılmıştır
  • 23-06-2010, 02:10:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ekledim görüşelim..
  • 26-06-2010, 13:03:00
    #6
    ServerTescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekledim görüşelim..

    arkadaşla anlaşılamamıştır son indirim yapılıp 120 e düşmüştür çok acil satılıktır.
  • 26-06-2010, 14:25:11
    #7
    Yılmaz güncelleme hakkın devam ediyor mu lisansta ?
  • 26-06-2010, 16:14:14
    #8
    Bartnweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yılmaz güncelleme hakkın devam ediyor mu lisansta ?
    alalı 1 yılı gectı zannedersem durmuor
  • 03-07-2010, 21:30:11
    #9
    1 Yıl ' ı Geçtiyse Ayrıca 35 $ Ödeme yapmak Gerekiyor Galiba Yani : 120 TL + 35 $ ( 1570 ) - 175 TL Falan Sizin Lisans