Değerli arkadaşlar ,
Merhaba. Benim Sql serverla ilgili türkçe karakter konusunda bir problemim var . Burda uzmanları var bu işlerin , çözüm üretebileceklerini düşündüm.
Asp tabanlı ve mssql veritabanlı bir sitem var. Sitemde sunucu değişikliğine gittim ve düzgün çalışan veritabanımıda türkçe karakterler problem olmaya başladı.
Kendi localimden sunucudaki veritabanımdaki okumak için .asp tabanlı sitemi çalıştırdığımda türkçe karakterlerde bir problem olmuyor.
Ancak sunucu üzerinden .asp dosyamı çalıştırdığımda "i" - "ı" , "ğ"-"g" olarak görülüyor.
Sunucuda bağlanıp Veritabanımdaki verilere baktığımda türkçe karakterlerde bir problem görülmüyor. Sadece sayfayı dökerken verileri , tr karakteri oluşuyor. O da dedğim gibi localimden çalıştırınca değil , sunucu üzerinden dosyayı çalıştırdığımda oluşuyor.
Bu problemi nasıl çözebilirim fikriniz var mı acaba ? . Bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim.
MsSql server Türkçe Karakter
1
●1.056
- 21-05-2010, 00:02:49