• 29-06-2007, 14:34:07
    #1
    arkadaşlas asp de 404.asp hata sayfasını kullanarak seo yaptım, orijinal link sayfa.asp?id=100 iken ben bu sayfaya yönlendirmeyi, içerik-id.html olarak,
    norlamde olmayan bir html sayfası var gibi görünüyor ama tıklanınca sayfa.asp?id=100 açılıyor adres çubuğundada bu görünüyor, sizce bu yaptığım seo uygulaması doğrumudur.
    Teşekkürler
  • 29-06-2007, 14:57:41
    #2
    Söylediğinize göre olmamış gibi görünüyor. Dilerseniz ö.m atın bi bakalım.
  • 30-06-2007, 00:01:35
    #3
    anladığım kdrıyla doğru değil.. seo için düzenlediğin kodlar kısmını buraya yazarsan yardımcı olabiliriz.
  • 04-07-2007, 16:52:08
    #4
    Kurumsal PLUS
    yok hocam dışardan gelen kullanıcı kesinlikle .asp yi görmemesi lazım