arkadaşlas asp de 404.asp hata sayfasını kullanarak seo yaptım, orijinal link sayfa.asp?id=100 iken ben bu sayfaya yönlendirmeyi, içerik-id.html olarak,
norlamde olmayan bir html sayfası var gibi görünüyor ama tıklanınca sayfa.asp?id=100 açılıyor adres çubuğundada bu görünüyor, sizce bu yaptığım seo uygulaması doğrumudur.
Teşekkürler
asp seo hakkında
3
●805
- 04-07-2007, 16:52:08yok hocam dışardan gelen kullanıcı kesinlikle .asp yi görmemesi lazım