• 28-06-2007, 11:00:40
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    https://www.r10.net/488722-post1.html

    arkadaşlar bu scriptte upload sonrası linkleri gösterebilecek olan var mı?
  • 29-06-2007, 23:11:14
    #2
    Merhaba bunu daha önce sanıyorum yazmıştım , config ayarlarında bu mevcut.
  • 11-07-2007, 01:45:19
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    teşekkürler