• 03-05-2010, 09:39:17
    #1
    benim bi sitemde olan bi modülü alıp başka bi sitemde kullanabilirmiyim siteden modülü nasıl indirip başka sitede kullanabilirim yardımcı olursanız seviniriz...
  • 03-05-2010, 09:42:41
    #2
    Ftp den Modul Klasoründeki Almak istediğin modülü bilgisayarına indir ve ziple hepsi bukadar.Modullerin Diğer kullanacağın sistemde çalısır.
  • 03-05-2010, 10:51:50
    #3
    malesef denedik olmadı başk bir yol varmı acaba
  • 03-05-2010, 10:56:45
    #4
    olmamasının imkanı yok. public_html>modules>mod_sizin_modulunuz klasörünü olduğu gibi indirin. languages klasörü içerisinde modüle ait dil dosyası varsa onuda ayı klasör içine atıp zipleyin. artık modülünüzü admin panelinden yükleyebilirsiniz. yüklenmiyorsa aldığınız hatayı yazın çözüm üretelim...
  • 03-05-2010, 11:41:47
    #5
    Acaba modül dosyalarını alınca olmamasının sebebi modülle ilgili SQL dosyalarını almamış olmanız olabilir mi ?
  • 03-05-2010, 13:12:31
    #6
    Nativity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba modül dosyalarını alınca olmamasının sebebi modülle ilgili SQL dosyalarını almamış olmanız olabilir mi ?
    modüller veritabanına tablo oluşturup veri girmezler. sql sorgusu oluşturup veritabanını kullanan eklentiler bileşen (component) oluyor. modül yapısı plugin, gadget, widget gibi yorumlana bilir. varolan tablolardan verieri süzüp göstermek için kullanılırlar...
  • 03-05-2010, 13:38:05
    #7
    Nativity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba modül dosyalarını alınca olmamasının sebebi modülle ilgili SQL dosyalarını almamış olmanız olabilir mi ?
    FTP den modül dosyalarını attığınızda
    Eklentiler/Modül Yöneticisi/Yeni/ilgili modül seçip yayınlamanız lazım galiba bide böyle deneyin isterseniz ?
  • 03-05-2010, 23:48:50
    #8
    Olmadı ise ortaya çıkan durum nedir, aldığınız hata uyarısı nedir, hata uyarısı varsa içerdiği detay satırlar nedir ? Bunları belirtirseniz sorununuz kesin olarak belirlenebilir.
  • 04-05-2010, 00:47:28
    #9
    Modül hazır mı kendi yaptığınız bir modül mü?Eğer hazır bir modülse bir bileşene bağlı çalşıyorsa önce bileşeni yüklemeniz gerekebilir.