Db taşırken hata
0
●533
- 22-06-2007, 18:14:12Arkadaşlar sunucumda işletim sistemi ikinci hdye kuruldu birinci hd secondary olarak atandı varolan dbleri yeni sistemde eski db bilgilerine gore dbyi olusturup cp yaparak tasıdım ve sorunsuz calısıyor sorun veren bir domain var ve en onemlisi diyebilirm onda aynı sekilde yaptığımda olmuyor capsler aşağıda sizce nasil düzeltebilirim bunu