• 20-06-2007, 13:48:00
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sitemde Ajax Poller Scripti Kullanmak sitiyorum.. Sorunum ise kuruLum için Createtable.php i Browser dan çağırmama rağmen... Tabloları yükLemiyor. Bende PhpMyadmin'den Manual oLarak TabLoLarı aktarmak istiyorum..

    <?
    
    
    
    //SQL that creates the tables needed in this demo
    
    $conn = mysql_connect("localhost","username","şifre");
    mysql_select_db("database",$conn);
    
    
    mysql_query("drop table poller");
    mysql_query("drop table poller_vote");
    mysql_query("drop table poller_option");
    
    mysql_query("create table poller(ID int auto_increment not null primary key,
    pollerTitle varchar(255))") or die(mysql_error());
    
    mysql_query("create table poller_vote(
    ID int auto_increment not null primary key,
    optionID int(11),
    ipAddress varchar(255))") or die(mysql_error());
    
    mysql_query("create table poller_option(
    ID int auto_increment not null primary key,
    pollerID int(11),
    optionText varchar(255),
    pollerOrder int,
    defaultChecked char(1) default 0)") or die(mysql_error());
    
    
    mysql_query("insert into poller(ID,pollerTitle)values('1','How would you rate this script?')");
    
    mysql_query("insert into poller_option(pollerID,optionText,pollerOrder,defaultChecked)values('1','Excellent','1','1')");
    mysql_query("insert into poller_option(pollerID,optionText,pollerOrder)values('1','Very good','2')");
    mysql_query("insert into poller_option(pollerID,optionText,pollerOrder)values('1','Good','3')");
    mysql_query("insert into poller_option(pollerID,optionText,pollerOrder)values('1','Fair','3')");
    mysql_query("insert into poller_option(pollerID,optionText,pollerOrder)values('1','Poor','4')");
    Create Table dosyasının içeriği şu şekilde. Bunu nasıl Phpmyadmin den yüklenebilecek şekilde sql dosyasına dönüştürebilirim.

    Dönüştürüverecek kişi var mı acaba ?
  • 20-06-2007, 14:13:59
    #2
    DROP TABLE IF EXISTS `poller`;
    CREATE TABLE `poller` (
      `ID` int(11) NOT NULL auto_increment,
      `pollerTitle` varchar(255) default NULL,
      PRIMARY KEY  (`ID`)
    ) ENGINE=MyISAM  DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=2 ;
    
    
    
    INSERT INTO `poller` VALUES (1, 'How would you rate this script?');
    
    
    DROP TABLE IF EXISTS `poller_option`;
    CREATE TABLE `poller_option` (
      `ID` int(11) NOT NULL auto_increment,
      `pollerID` int(11) default NULL,
      `optionText` varchar(255) default NULL,
      `pollerOrder` int(11) default NULL,
      `defaultChecked` char(1) default '0',
      PRIMARY KEY  (`ID`)
    ) ENGINE=MyISAM  DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=6 ;
    
    
    
    INSERT INTO `poller_option` VALUES (1, 1, 'Excellent', 1, '1');
    INSERT INTO `poller_option` VALUES (2, 1, 'Very good', 2, '0');
    INSERT INTO `poller_option` VALUES (3, 1, 'Good', 3, '0');
    INSERT INTO `poller_option` VALUES (4, 1, 'Fair', 3, '0');
    INSERT INTO `poller_option` VALUES (5, 1, 'Poor', 4, '0');
    
    
    
    DROP TABLE IF EXISTS `poller_vote`;
    CREATE TABLE `poller_vote` (
      `ID` int(11) NOT NULL auto_increment,
      `optionID` int(11) default NULL,
      `ipAddress` varchar(255) default NULL,
      PRIMARY KEY  (`ID`)
    ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=1 ;
  • 20-06-2007, 16:58:23
    #3
    Yönetici onayı bekliyor
    TşkLer Doink
  • 21-06-2007, 23:14:15
    #4
    Yönetici onayı bekliyor
    Bu ajax poller scriptini kullanıp herhangi bir sayfa içine adapte edebilen var mı.. Ben sayfaya yerleştiriyorum kodları ama .. bu seferde oylamaya yapamıyorum...
  • 30-07-2007, 21:11:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ben kurdum gayet basit

    dbConnect.php yi açıp;
     <?
    
    $conn = mysql_connect("mysql host","mysql kullanici","mysql sifresi");
    mysql_select_db("mysql database",$conn);
    
    ?>
    burayı kendinize göre ayarlayın aynı şekilde createDbTables.php ve
    admin klasorü içindeki dBconnect.php'yi de kendinze göre düzenleyin
    sonra
    ajax-poller.html
    ' yi
    anket.php
    yapın yine aynı şekilde admin klasörü içindeki adm-poller.html ' yi admin.php yapın.

    sonra ftp ye atın attıktan sonra yapacak pek fazla birşey kalmıyor
    siteadi.com/createDbTables.php çalıştırın hepsi bu...
  • 03-04-2008, 12:12:23
    #6
    bu anketi ben de kurdum fakat türkçe karakter sorunu var. çözümünü bilen varmı
  • 01-03-2010, 18:28:22
    #7
    devir33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu anketi ben de kurdum fakat türkçe karakter sorunu var. çözümünü bilen varmı
    AÇ:
    ajax-poller.php

    BUL:
    <HEAD>
    SONRASINA EKLE:
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9" />
    AÇ:
    ajax-poller-cast-vote-php.php

    BUL:
    <?
    SONRASINA EKLE:
    header('Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-9');
    Tüm tarayıcılarda sorunsuz çalışmaktadır. DENENMİŞTİR!