Mysqlda tablo şu şekilde
-- -- Tablo yapısı: `yonetim` -- CREATE TABLE `yonetim` ( `id` int(4) NOT NULL, `name` varchar(255) NOT NULL, `kad` varchar(16) NOT NULL, `pass` varchar(10) NOT NULL, `tip` varchar(5) NOT NULL default 'diger', PRIMARY KEY (`id`) ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1; -- -- Tablo döküm verisi `yonetim` -- INSERT INTO `yonetim` (`id`, `name`, `kad`, `pass`, `tip`) VALUES (1, 'xxxx1', 'xxxx', 'parola', 'full'), (2, 'kullanıcı2', 'kullanıcı', 'parola', 'diger');Bu şekilde giriş yapmayı denediğimde panel bilgilerimi bir türlü algılamıyor çıkamadım bu işin içinden bir bilen varmıdır acaba bunu