• 27-03-2010, 14:11:03
    #10
    saol hocam ama çalışmadı
  • 27-03-2010, 14:14:06
    #11
    hangi tarayıcıda deniyorsunuz ?
  • 27-03-2010, 14:14:45
    #12
    Junkmail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi tarayıcıda deniyorsunuz ?
    firefox. zaten splashta tüm tarayıcılar için kod var
  • 27-03-2010, 14:21:48
    #13
    Kodda herhangi bir problem yok, kendisi otomatik kayboluyor ve cookie atiyor tekrar girdiğinizde göremiyorsunuz. http://microsoftclub.net/k/test.html adresinden test edebilirsiniz. Efekli açılmama problemi ise tamamıyla css kaynaklıdır. (css firefox uyumluluğundan kaynaklanmaktadır. )
  • 27-03-2010, 14:23:13
    #14
    Junkmail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kodda herhangi bir problem yok, kendisi otomatik kayboluyor ve cookie atiyor tekrar girdiğinizde göremiyorsunuz. http://microsoftclub.net/k/test.html adresinden test edebilirsiniz.
    wordpress de olmadı, eğer sistemle alakalı değilse reklam kodu js içeriyor ondan olabilir mi (adsense gibi)
  • 27-03-2010, 14:24:43
    #15
    kodları gösterirseniz yardımcı olaya çalışırım. ( reklam kodlarını )
  • 30-03-2010, 18:28:59
    #16
    Üyeliği durduruldu
    anladım bişey