paket yönetiminden görebiliyorum.kurulu gösteriyor.
Forum Ayarları kısmında çıkmıyor.çıkacağı yerde boş bir satır oluşturuyor.sayfanın kaynak kodlarından baktığımdada urlyi görüyorum.fakat
">...</a> noktalı yerler boş olduğundan dolayı link cıkmıyor.
bilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim
Birde ingilizce gösteriyor (1 kere bakmayı başarmıştım
).ing>tr cevrilmesi gerektiren yerler varsa yapabilirim