• 10-03-2010, 14:01:23
    #1
    ben bi tema kurdum ama temayı indirirken temanın önizleme resminde gösterilen menülerde sorun var css den bilemedim ben bulamadım çok karıştırdım çok bozdum ama olmadı nereden düzelir bu başka.

    http://www.postimage.org/image.php?v=aVdtfnr
  • 10-03-2010, 15:34:47
    #2
    Menünün olası tüm sitilleri temada oluşturulmadıysa sadece belirli ön sitiller ile çalışıyor olabilir.

    Örneğin gösterdiğiniz resim için modülde:
    Menü Sitili: Eski Sürüm Dİkey ve Liste seçenekleri
    Modül Sınıf Son eki: _menu
    şekline deneyin.
  • 10-03-2010, 15:39:24
    #3
    walla helal sana abi yav.. Bu güne kadar nezaman joomla ile ilgili sorsam hep ve tek cvb lar senden geldi. İnsanları çok sevmem ama. Sen kendine dikkat et x))