• 26-02-2010, 00:10:34
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar phpbb3 indirdim.
    ftp ile dosyaları yükledim.
    777 yapılması gerekenleri yaptım sadece config kaldı...
    ve config 0kb görünüyo yani içi boş. bu ne demek ve bu dosyanın hatasız olanını nereden indirebilirim.
    bir de config dosyasını cpanelde niçin göremiyorum siteye attığım halde
    teşekkürler...
  • 26-02-2010, 05:50:26
    #2
    config.php dosyası varsayılan olarak içi boştur, phpBB kurulumu onun içini doldurur.