• 01-06-2007, 07:54:47
    #1
    Versiyon: 1.0 Beta 7
    Yapımcı: Asad_Niazi
    Ne İşe YaraR? - Forumunuzda Tüm Konu ve Mesaj Linklerinin Sonuna ".html" Uzantısı Getirir..Böylece Google'da Üst Sıralara Daha Kolay Çıkma Şansı Bulabilirsiniz..!
    KURULUM
    Admin KP / Şablonlar / Değiştir / Sil / Kullandığınız Temayı Bulup Genişlet'i Seçin.."footer" Şablonunu Genişlet'e Basınız ve Aşağıdaki Kodu Bulunuz..
    Alıntı
    {$lang->copyright} © 2002-{$copy_year} <strong><a href="http://www.mybboard.com" target="_blank">MyBB Group</a></strong>
    Ve Bu Kodun Hemen Yanına Aşağıda Verdiğim Kodu Ekleyiniz..Sonra Kaydediniz..
    Alıntı
    <br />Search Engine Optimization by <strong><a href="http://spicefuse.com">SpiceFuse</a></strong>
    Daha Sonra FTP'den Forumunuzun Kurulu Olduğu Bölüme Girin..Ve İndireceğiniz Dosyanın İçindeki "robots.txt" Dosyasını Forum Ana Dizine; "seo.php" Dosyasını da FTP'den "inc/plugins" İçine Atınız..Sonra ".htaccess" Dosyasının CHMoD Ayarını 777 Yapınız..Admin Paneli - Eklenti Yönetimi'nden "SEO Links!" Çalıştırınız..Bu Denilenleri Yaptığınız Zaman ".htaccess" Dosyasının CHMoD Ayarını 644 Yapınız

    İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

    [URL="http://http://www.kardesturk.com/dosya/htaccess.rar"]HTACCESS DOSYASIURL]

    WİN HOSTLARDA ÇALIŞMAZ
    ARTIK GOOGLE SİTENİZİ İNDEXLEYECEK
  • 06-06-2007, 00:26:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    merhaba bu şu ana kadarki çıkan en yararlı seo çalışmasımıdır bende forumuma sedo yapmayı dşünüyorumda

    teşekkürler
  • 06-06-2007, 16:03:55
    #3
    bence yararlı benim hitim günlük 80-100 arasıydı kurmaya başladıktan sonra googleden geliyor çoğu ve 250 yi buldu bence sedoya geçme bunu kullan googlede üst sıralardayım
  • 06-06-2007, 18:48:17
    #4
    Beta 8 çıktı..

    http://mods.mybboard.net/view.php?did=595
  • 08-06-2007, 13:30:07
    #5
    benimde haberim var "ş" sorun oldugu için koymadım çözlünce koyacağım
  • 18-06-2007, 14:18:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Dowload linki nerde yokki :S
  • 19-06-2007, 00:16:15
    #7
    ekledim
  • 19-06-2007, 01:49:01
    #8
    sağolasın ama beta :S
  • 19-06-2007, 10:50:43
    #9
    beta olabilir ama iyi çalışıyor deneyin derim hitim 50lilierde 500 - 700 lere uçtu