Konu açılmıyor.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Konu açılmıyor..
2
●
348
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Konu açılmıyor..
04-02-2010, 11:31:25
#1
SaraLonD
Üyeliği durduruldu
smf forumum var konu açınca sayfa yüklenemiyor hatası alıyorum ve konu açılmıyor neden olabilir?
04-02-2010, 13:10:12
#2
SaraLonD
Üyeliği durduruldu
Sayfayı yenilediğimde ise
Oturumunuz zaman aşımına uğradığı için mesajınız gönderilemiyor. Tekrar giriş yaparak mesajınızı yeniden göndermeyi deneyin.
Mesajınızın konu başlığını yazmadınız.
Mesajınızı yazmadınız.
Hatasını alıyorum..
06-02-2010, 15:15:21
#3
SeliM
Aynı şey bende oluyor. Biri çözüm yolu söylerse sevinirim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler