• 30-05-2007, 13:49:38
    #10
    önemli değil.yalnız adsense orada çok verimli olur yanlış tıklar sayesinde
  • 30-05-2007, 15:05:19
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Yokya hiç verimli olmuyor kullanıcılar cin gibi hiç tıklamıyorlar sağolsunlar ))
  • 30-05-2007, 21:53:20
    #12
    izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önemli değil.yalnız adsense orada çok verimli olur yanlış tıklar sayesinde

    google gördüğünde Çok tıkı gösterir arkadaşa.