reklam alanı.. ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
reklam alanı.. ?
11
●
1.203
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
reklam alanı.. ?
1
2
30-05-2007, 13:49:38
#10
izmirli_
önemli değil.yalnız adsense orada çok verimli olur yanlış tıklar sayesinde
30-05-2007, 15:05:19
#11
kullanim
Üyeliği durduruldu
Yokya hiç verimli olmuyor kullanıcılar cin gibi hiç tıklamıyorlar sağolsunlar
))
30-05-2007, 21:53:20
#12
Duygusal
izmirli_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
önemli değil.yalnız adsense orada çok verimli olur yanlış tıklar sayesinde
google gördüğünde Çok tıkı gösterir arkadaşa.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler