• 20-01-2010, 09:48:16
    #1
    arkadşalar smf ile ilgili bikaç sorun olucak.
    1-login ekranmındaki bağlı kalmak istediğin süre / sürekli bağlı kal menulerini komple nasıl silerim.
    2-chrome tarayıcımda ust bardaki bg resim kayıyor değişik bir şekle şemale giriyor.
    3-yazılan mesajlardaki kullanıocı bilgilerinin sadece solda toplanmasını istiyorum.
    4-ilk yazılan mesaj (açılan konu)'dan sonraki mesajların biraz daha ufak yazılmasını istiyorum 8-12 punto fln. be bunda biraz ilk yazılan mesajdan sonra boşluk olmasını istiyorum.

    umarım çok fazla soru olmamıştır. yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. kolay gelsin arkadşlar.
  • 20-01-2010, 10:27:48
    #2
    Kullandığın temayı söylersen yardımcı olabiliriz .
  • 20-01-2010, 23:13:40
    #3
    temayı arkadaşım hazırladı. www.berkturan.com/smf
  • 21-01-2010, 14:04:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    1. sorun için temandaki Login.template.php (yoksa defaulttaki) ni açıp alttaki kodu silmen yeterli

    <tr class="windowbg">
    					<td align="right"><b>', $txt[497], ':</b></td>
    					<td><input type="text" name="cookielength" size="4" maxlength="4" value="', $modSettings['cookieTime'], '"', $context['never_expire'] ? ' disabled="disabled"' : '', ' /></td>
    				</tr><tr class="windowbg">
    					<td align="right"><b>', $txt[508], ':</b></td>
    					<td><input type="checkbox" name="cookieneverexp"', $context['never_expire'] ? ' checked="checked"' : '', ' class="check" onclick="this.form.cookielength.disabled = this.checked;" /></td>
    				</tr>
    2. Sorun için temadaki xhtml sorunlarını tamamen düzelttikten sonra aynı sorunu yaşıyorsan tekrar yaz . ( http://validator.w3.org/ burdan kontrol edebilirsin )

    3. yü pek anlıyamadım 4. içinde biraz uğraşmak gerekir ...