arkadşalar smf ile ilgili bikaç sorun olucak.
1-login ekranmındaki bağlı kalmak istediğin süre / sürekli bağlı kal menulerini komple nasıl silerim.
2-chrome tarayıcımda ust bardaki bg resim kayıyor değişik bir şekle şemale giriyor.
3-yazılan mesajlardaki kullanıocı bilgilerinin sadece solda toplanmasını istiyorum.
4-ilk yazılan mesaj (açılan konu)'dan sonraki mesajların biraz daha ufak yazılmasını istiyorum 8-12 punto fln. be bunda biraz ilk yazılan mesajdan sonra boşluk olmasını istiyorum.
umarım çok fazla soru olmamıştır. yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. kolay gelsin arkadşlar.