sunucuda safe_mode ON durumda ve bu yüzden joomlada sonradan kurulan eklentiler ve temalar çalışmıyor site açılmıyor tema bulunamadı hatası veriyor vs vs...
araştırmalarım sonucu admin klasörünü değişerek (yeni bir klasör upload ile) bu sorun aşılıyormuş ancak sağlam bir link bulamadım
bu konuda deneyimi ve bilgisi olan birisi yazarsa çok sevinirim..
sorunu aşamadım şuan başka bir sitede deniyorum ve admin panelde şu hatayı alıyorum orayı halledince müşterinin sitesini düzeltebiliriz ancak
Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 32090 is not allowed to access /home/hesapadi/public_html/templates/ja_xenia/templateDetails.xml owned by uid 99 in /home/hesapadi/public_html/includes/domit/xml_domit_lite_parser.php on line 1079
sanırım tek o site için yapılıyodu bu ara o problem çoğaldı bulursam ekliycem hemen
evet buldum
Eğer siteniz internet üzerinde ise yapmanız gereken hosting firmanız
ile irtibata geçmektir. Eğer bilgisayarınızda çalışıyorsanız
C:\Windows\php.ini dosyasının içinde "safe mode = on" yazan yeri "safe
mode = off" şeklinde değiştirip kaydettikten sonra serverınızı yeniden
çalıştırın.