• 08-05-2007, 16:40:44
    #1
    sunucuda safe_mode ON durumda ve bu yüzden joomlada sonradan kurulan eklentiler ve temalar çalışmıyor site açılmıyor tema bulunamadı hatası veriyor vs vs...


    araştırmalarım sonucu admin klasörünü değişerek (yeni bir klasör upload ile) bu sorun aşılıyormuş ancak sağlam bir link bulamadım

    bu konuda deneyimi ve bilgisi olan birisi yazarsa çok sevinirim..
  • 08-05-2007, 16:45:05
    #2
    RapidShare: 1-Click Webhosting

    son sürüm için

    Kullanımı ise;

    İçindeki dosyaları yani administrator dosyaları FTP den upload et

    Tema modul bileşen vs yüklemelerde ftp şifreni girerek yüklüyeceksin.
  • 08-05-2007, 17:38:31
    #3
    sorunu aşamadım şuan başka bir sitede deniyorum ve admin panelde şu hatayı alıyorum orayı halledince müşterinin sitesini düzeltebiliriz ancak




    Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 32090 is not allowed to access /home/hesapadi/public_html/templates/ja_xenia/templateDetails.xml owned by uid 99 in /home/hesapadi/public_html/includes/domit/xml_domit_lite_parser.php on line 1079
  • 08-05-2007, 19:25:08
    #4
    safe modu .htaccess ile durumunu değiştirebiliyoruz, php kodları ile de, işe yaramadı mı ?

    bunları buldum:

    Problems Safe Mode & Register Globals - Mambo - A PHP & MySQL Content Management System

    PHP: ini_set - Manual
  • 08-05-2007, 19:50:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sanırım tek o site için yapılıyodu bu ara o problem çoğaldı bulursam ekliycem hemen

    evet buldum

    Eğer siteniz internet üzerinde ise yapmanız gereken hosting firmanız
    ile irtibata geçmektir. Eğer bilgisayarınızda çalışıyorsanız
    C:\Windows\php.ini dosyasının içinde "safe mode = on" yazan yeri "safe
    mode = off" şeklinde değiştirip kaydettikten sonra serverınızı yeniden
    çalıştırın.
  • 09-05-2007, 10:12:04
    #6
    safe mode ile halloldu ok dir