Modülü Kaldıramıyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Modülü Kaldıramıyorum
11
●
992
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Modülü Kaldıramıyorum
1
2
15-12-2009, 15:20:29
#10
maxsleox
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
tag eklemek lazım galiba bende aktif etmeme rağmen hemen çalışmadı.
22-12-2009, 23:02:52
#11
webpratik
Üyeliği durduruldu
http://dershane.info
23-12-2009, 14:44:17
#12
Akar
webpratik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://dershane.info
Biri spambota silver vermiş. Ben de yanlışlıkla - yerine + rep vermişim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler