asp.net şifreyle giriş - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
asp.net şifreyle giriş
4
●
371
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
asp.net şifreyle giriş
11-12-2009, 20:50:02
#1
k0rsann
Üyeliği durduruldu
asp.net le bir otomasyon sitesi yapıyorum admin paneline şifreyle girilmesi gerekiyor nasıl yapacağım yardımlarınızı bekliyorum..şimdiden teşekkürler..
11-12-2009, 20:51:07
#2
HayroLa
otomasyon sistemi yapıyorsun şifreyle giriş yapmayı bilmiyorsun ilginç ( :
11-12-2009, 21:05:06
#3
k0rsann
Üyeliği durduruldu
hocam otomasyon sistemini parayla falan yaptığımdan değil veya ticari bir amaç güttüğümden değil öğrenmek için yapıyorum yinede teşekkürler..
11-12-2009, 22:32:41
#4
akay45
http://www.borabeken.com/mkd-20/aspn...olleri_-1.aspx
http://www.borabeken.com/mkd-21/aspn...olleri_-2.aspx
11-12-2009, 23:26:16
#5
k0rsann
Üyeliği durduruldu
akay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.borabeken.com/mkd-20/aspn...olleri_-1.aspx
http://www.borabeken.com/mkd-21/aspn...olleri_-2.aspx
hocam teşekkürler..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler