Arkadaşlar forumla logomun birleşen kısmın arasında boşluk oluştu bunu nasıl düzeltebilirim?
Not: Mozzillada falan düzgün birleşik bir biçimde..
logo Sorunu!
5
●404
- 10-12-2009, 19:33:13Üyeliği durdurulduie'de düzeldi amaBuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu seferde mozillada falan içine girdi forumun logo..