• 10-12-2009, 19:20:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar forumla logomun birleşen kısmın arasında boşluk oluştu bunu nasıl düzeltebilirim?

    Not: Mozzillada falan düzgün birleşik bir biçimde..
  • 10-12-2009, 19:28:36
    #2
    css de xborder e

    margin-top:-2px; ekle
  • 10-12-2009, 19:33:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    css de xborder e

    margin-top:-2px; ekle
    ie'de düzeldi ama

    Hocam bu seferde mozillada falan içine girdi forumun logo..
  • 10-12-2009, 19:57:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    -1 ve 0px yapmayı denedim yine olmadı..
  • 10-12-2009, 21:07:51
    #5
    Şuan bende mozillada sorun yok .
  • 11-12-2009, 15:25:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Google chorem ve operada logo forumun içine girdi..