• 07-12-2009, 13:55:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar toplu sms sistemimiz için bir Java Yada Symbian OS yazılım yazdırmayı düşünüyoruz genel olarak özellikleri şu şekilde olacak.

    Program ilk açıldıgında
    K.adı ve şifre soracak bu bilgileri site üzerinden onaylanarak alacak tabi bunu alması için Wriless yada GPRS ile baglantısı yapması lzım.
    Sonra giriş yapılınca iki secenek gelecek.
    İki seçenek gelecek;
    -Hızlı mesaj gönder
    -Gruba mesaj gönder diye

    Sonra seçim yapılınca mesaj ekranı açılacak
    Hızlı mesaj gönderde sadece tek numara yazlıp gönderilecek
    Gruba mesaj da ise bu grubları mysql den çekecek sitemiz üzerinden
    Sonra gönderici adını seçip mesajı yollayacak.
    v.s

    Bu program için Fiyat tekliflerinizi ve referasnlarınızı Ö.M yoluyla bana iletiniz.
    Lütfen uçuk fiyatlarla gelmeyin..

    Saygılar..
  • 07-12-2009, 18:01:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    türkiyede bu işi yapan kişi sayısı çok az reise bir sor dh den sanmıyorum yapabileceğini ama bir dene şansını
  • 07-12-2009, 22:57:53
    #3
    valla bir kaç firmaya mail attım ama dönüş olmadı bakalım.