Arkadaşlar netten bir tema buldup kurdum
http://www.windowscu.com/ siteye bakarsanız sağa dayalı görünüyor. nasıl ortalarım ?
teşekkürler
Temayı nasıl ortalarım ?
4
●390
- 28-11-2009, 01:02:36dediğiniz gibi oldu hocam teşekkürlermajesty33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle