• 23-11-2009, 23:06:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İyi günler r10 ailesi

    elimde bulunan AWBS lisansını satmak istiyorum

    istediğim ücret; 200 TL

    ilgilenen arkadaşlar yazarsa sevinirim
  • 24-11-2009, 00:54:52
    #2
    Sıfır lisans 190 TL iken pahalı değilmi biraz..
  • 24-11-2009, 13:07:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam lisans ömürlüktür

    ciddi alıcılar için indirimde yapabilirim..
  • 24-11-2009, 20:47:25
    #4
    Benim bahsettiğim de ömür boyu bir arkadaşımıza lazım ama bütçesi 100 TL düşünürseniz pm atın bildireyim kendisine, ticari bir iş değildir yanlış anlaşılmasın bütçesi az, kurlum ve desteğinide biz ücret almayacağız destek için
  • 24-11-2009, 21:37:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    PM atılmıştır hocam.
  • 04-12-2009, 02:36:40
    #6
    KadirYLDRM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam lisans ömürlüktür

    ciddi alıcılar için indirimde yapabilirim..
    190 Liraya son sürüm 1 yıl güncelleme hakkı olan Ömürlük Lisans bulayım size Bu webmaster tarihimde ilk defa başıma geliyor 2.eli sıfırından daha pahalı (:
  • 08-12-2009, 12:31:45
    #7
    ben de awbs lisansimi satiyorum 250 tl
  • 10-12-2009, 20:11:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    en son fiyat 150 TL
  • 14-12-2009, 14:20:05
    #9
    www.aksarayhost.com > ben satayım 100 TL 'ye